Forum Indeks

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Free Internet Security - WOT Web of Trust
RegClean Pro
Gå til side 1, 2  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget     Forum Indeks -> Er programmet hæderligt eller rent fup ?
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
b madsen
Bruger

Indmeldt: 02. jan 2012

IndlægSkrevet: Mandag, 02. januar 2012 17:52    Emne: RegClean Pro Besvar, med citat

Hej . Jeg har fået et problem. "Kom til" at downloade et lovende program som skulle hjælpe på flere ting. Programmet hedder RegClean Pro og er gratis. Dvs lige indtil det skal lave noget. Og nu kan jeg ikke slette skidtet igen. Når jeg prøver på normal vis via kontrolpanelet får jeg følgende besked.
File "C:\program Files (x86)\RegClean Pr\unins ooo.msg" is missing.
Please correct the problem or obtain a new copy of the program.
Hvad mener I jeg kan gøre for komme af med programmet. For at programmet vil rette de fundne fejl skal jeg købe programmet. Hjælp. :(
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
FBJ
Security Expert

Indmeldt: 20. mar 2007

IndlægSkrevet: Mandag, 02. januar 2012 22:22    Emne: Besvar, med citat

Har du forsøgt at afinstallere det på andre måder end den "normale" - via Kontrol Panel? Du kan have kommet til at ødelægge afinstallerings rutinen. Som fejlmeddelelsen foreslår, så kan du installere programmet igen, og derefter forsøge at afinstallere det via Kontrol Panel.

Hvis det ikke virker, så ville jeg forsøge med Malwarebytes Antimalware. Hent programmet - OPDATER det, og kør herefter en fuld scanning for at fjerne RegClean Pro:

http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe

Instruktion til Malwarebytes Antimalware:

Dobbeltklik på mbam-setup.exe og installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).  Hvis Malwarebytes Anti-Malware vil genstarte computeren for at fuldføre rensningen så lad den genstarte.

Når Malwarebytes har fuldført rensning - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.

b madsen
Bruger

Indmeldt: 02. jan 2012

IndlægSkrevet: Tirsdag, 03. januar 2012 11:34    Emne: regclean Pro Besvar, med citat

Hej igen.
Tak for hjælpen. Jeg slap af med programmet ved at geninstallere.
Tilbage til toppen
FBJ
Security Expert

IndlægSkrevet: Onsdag, 04. januar 2012 20:12    Emne: Besvar, med citat

Alletiders - godt at den simple metode virkede Very Happy
Nollike
Bruger

Indmeldt: 08. jun 2012

IndlægSkrevet: Fredag, 08. juni 2012 00:17    Emne: RegClean Pro Besvar, med citat

Hvordan er programmet? Jeg synes ikke at jeg får svar på om det er hæderligt eller fup? Jeg har ret meget bøvl med at få google Chrome til at fungere og min computer ter sig mærkeligt i øjeblikket, så jeg tænkte at købe programmet for at se om det kunne afhjælpe nogle af problemerne, men er det generelt pengene værd eller er det fup? Smile Jeg er ikke særlig teknisk anlagt Crying or Very sad
Tilbage til toppen
FBJ
Security Expert

IndlægSkrevet: Fredag, 08. juni 2012 05:02    Emne: Besvar, med citat

En evig diskussion - hjælper det, og hvad er bedst Smile Under alle omstændigheder ville jeg undgå programmer, der først tilbyder at hjælpe efter man har betalt. Det lugter lidt af fup... I stedet for regclean pro kan du måske bruge ét af disse 5 programmer:

http://www.techrepublic.com/blog/five-apps/five-free-windows-registry-cleaners-to-keep-your-system-running-smoothly/1236?tag=nl.e101

CCleaner,
    Comodo System Utilities,
    TweakNow RegCleaner,
    Wise Registry Cleaner Free
    AML Registry Cleaner

Nollike
Bruger

IndlægSkrevet: Fredag, 08. juni 2012 12:00    Emne: Besvar, med citat

Først og fremmest tusind tak for hurtigt svar Very Happy

Egentlig synes jeg ikke at det er så mærkeligt at man først får hjælp efter at man har betalt, den tilbød at rette 15 af de ustyrligt mange fejl den fandt, men hvis de andre programmer er gratis og lige så gode, så ville jeg da være et fjols hvis ikke jeg prøvede dem i stedet Smile Der stod at man ville få pengene tilbage hvis ikke man var tilfreds, men det kan man jo nok ikke helt regne med, så jeg forsøger et af dem du har fundet og ser om det hjælper.
Tusind tak for hjælpen!!
Tilbage til toppen
Malware Check
Site Admin

Indmeldt: 06. mar 2007
Geografisk sted: Planet X

IndlægSkrevet: Fredag, 08. juni 2012 15:22    Emne: Besvar, med citat

Med de problemer du har, vil jeg anbefale at du får din computer grundigt tjekket for virus. Spywarefri forum kan være behjælpelig med dette http://www.spywarefri.dk/forum/

Opret dit spørgsmål i kategorien "Almindelig Rensning".

ASAP

Integrity without knowledge is weak and useless, and knowledge without integrity is dangerous and dreadful. - Samuel Johnson (1709 - 1784)
Tilbage til toppen
Nollike
Bruger

IndlægSkrevet: Fredag, 08. juni 2012 23:07    Emne: Besvar, med citat

Jeg har for nyligt hentet Avast og den fandt ikke noget alarmerende, det den fandt blev sat i karantæne. Burde jeg så ikke være nogenlunde dækket ind på den front?
Tilbage til toppen
Malware Check
Site Admin

IndlægSkrevet: Fredag, 08. juni 2012 23:18    Emne: Besvar, med citat

Avast er godt, men intet antivirus kan finde alle trusler. Dine problemer lyder som malware, så jeg kan kun anbefale dig at lade de dygtige supportere på Spywarefri, tjekke din maskine.

ASAP

Integrity without knowledge is weak and useless, and knowledge without integrity is dangerous and dreadful. - Samuel Johnson (1709 - 1784)
Tilbage til toppen
Nollike
Bruger

IndlægSkrevet: Fredag, 08. juni 2012 23:21    Emne: Besvar, med citat

Tjekker de min maskine? Som fjernsupport eller? (Undskyld for dumme spørgsmål, jeg er ret håbløs mht. computere Embarassed )
Tilbage til toppen
Malware Check
Site Admin

IndlægSkrevet: Fredag, 08. juni 2012 23:24    Emne: Besvar, med citat

De beder dig køre nogle programmer, der kan finde virus og fejl, som ingen andre programmer kan. Det er ikke så svært. De guider dig igennem processerne.

ASAP

Tilbage til toppen
Nollike
Bruger

IndlægSkrevet: Fredag, 08. juni 2012 23:25    Emne: Besvar, med citat

Ok, tusind tak for hjælpen, jeg forsøger mig der Very Happy
Tilbage til toppen
Malware Check
Site Admin

IndlægSkrevet: Fredag, 08. juni 2012 23:30    Emne: Besvar, med citat

Lad os høre hvordan det er gået, når du er færdig derovre Smile

ASAP

Tilbage til toppen
Nollike
Bruger

IndlægSkrevet: Fredag, 08. juni 2012 23:33    Emne: Besvar, med citat

Det skal jeg nok Very Happy

Må jeg lige høre dig om en ting mere: Der står at man skal prøve at køre et program inden man stiller spørgsmål, det er et som fjerner malware. Jeg har hentet programmet, men der står at det renser op i ubrugte data i Internet Explorer, Firefox og Opera, men jeg bruger Google Chrome. Duer det så til mig?
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget     Forum Indeks -> Er programmet hæderligt eller rent fup ? Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side 1, 2  Næste
Side 1 af 2

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum