| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
Bonden Bruger
Indmeldt: 18. aug 2007 Indlæg: 109 Geografisk sted: DK Thy
|
Skrevet: Mandag, 25. januar 2010 11:52 Emne: Slow PCfighter |
|
|
Ja lidt hæderlig er det sikkert, jeg har afprøvet den gratis prøve version og den fandt 1335 forskellige og gav besked om at min maskines helbreds tilstand er meget dårlig, den gratis kunne fjerne 25 fejl og jeg skal købe for at fjerne resten.
Spørgsmålet er: Er den pengene værd?
meldingerne lyder lidt som de berygtede falske antivirus programmer |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Malware Check Site Admin

Indmeldt: 06. mar 2007 Indlæg: 6936 Geografisk sted: Planet Earth
|
Skrevet: Mandag, 25. januar 2010 17:58 Emne: |
|
|
Hej Bonden,
Jeg vil foreslå dig at læse denne tråd, som nok giver dig svar på dit spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm/896485
Nej, det er ikke et rogue program, idet det er fra samme producent der laver Spamfighter. Men salgsmetoden minder unægteligt om rogues.
Jeg ser det som en ganske almindelig regrenser, som bla finder en masse tomme default Windows nøgler, som de vil have penge for at fjerne. Som jeg ser det, så gør det intet for maskinens helbred eller hastighed. Ikke noget godt ihvertfald. Set ud fra det, så tangerer det bondefangeri.
De profiterer af de mange der har sløve maskiner, som typisk skyldes noget helt andet. Det finder jeg ikke særlig sympatisk. _________________ Med venlig hilsen Malware Check
ASAP
Integrity without knowledge is weak and useless, and knowledge without integrity is dangerous and dreadful. - Samuel Johnson (1709 - 1784) |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Bonden Bruger
Indmeldt: 18. aug 2007 Indlæg: 109 Geografisk sted: DK Thy
|
Skrevet: Tirsdag, 26. januar 2010 14:41 Emne: |
|
|
Tak det er en lang tråd og megen læsestof | Citat: | | Men salgsmetoden minder unægteligt om rogues | det er derfor jeg spurgte, jeg havde nu heller ventet infektioner på maskineriet fra det firma, men lidt plat er det, at markedsføre på den måde mener jeg, pengene bliver i min lomme og jeg finder andre muligheder til sløve computere |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Malware Check Site Admin

Indmeldt: 06. mar 2007 Indlæg: 6936 Geografisk sted: Planet Earth
|
Skrevet: Tirsdag, 26. januar 2010 17:12 Emne: |
|
|
Sløv maskine er altid noget af det sværeste. Hvis malwarensning eller rensning af tempfiler, defrag, og chkdsk ikke hjælper, mener jeg at man bør formattere. Ellers kan man bruge mange flere timer på at fejlsøge, for måske aldrig at finde problemet.
Men alle disse mere eller mindre suspekte regrensere, er efter min mening kun lavet for at hive penge op af lommen på folk. Og ofte skader de mere end de gavner. _________________ Med venlig hilsen Malware Check
ASAP
Integrity without knowledge is weak and useless, and knowledge without integrity is dangerous and dreadful. - Samuel Johnson (1709 - 1784) |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|