| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
xxunleashed Bruger
Indmeldt: 11. jan 2010 Indlæg: 13
|
Skrevet: Lørdag, 23. januar 2010 18:40 Emne: |
|
|
| okay tak (: |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Malware Check Site Admin

Indmeldt: 06. mar 2007 Indlæg: 6936 Geografisk sted: Planet Earth
|
Skrevet: Lørdag, 23. januar 2010 19:12 Emne: |
|
|
Hent denne fil ned til skrivebordet http://peecee.dk/upload/view/219861
Læg filen ind i denne mappe:
D:/TOOLS/HomeCinema/UCM <- Denne mappe der hedder UCM
Prøv så køre installationen igen. Sig ja til at afinstallere først osv. _________________ Med venlig hilsen Malware Check
ASAP
Integrity without knowledge is weak and useless, and knowledge without integrity is dangerous and dreadful. - Samuel Johnson (1709 - 1784) |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
xxunleashed Bruger
|
Skrevet: Søndag, 24. januar 2010 11:45 Emne: |
|
|
| okay det vil jeg prøve. (: |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
xxunleashed Bruger
|
Skrevet: Søndag, 24. januar 2010 11:49 Emne: |
|
|
efter at jeg har lagt den ind, hvor du fortalte jeg skulle ligge den hen, kom denne her kasse frem:
og jeg har jo ikke det der setup ting.. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Malware Check Site Admin

|
Skrevet: Søndag, 24. januar 2010 13:33 Emne: |
|
|
Prøv lige det jeg skrev til dig Onsdag, 13. januar 2010 14:31
| Citat: | I Windows Stifinder, finder du det drev der hedder RECOVER (hedder formentlig RECOVER(D). Gå ind på drevet (klik på det).
Dobbeltklik på mappen TOOLS.
Dobbeltklik så på mappen Home Cinema.
Rul så ned til du finder filen Setup (har samme ikon som den du hentede).
Dobbeltklik den for at starte installationsprogrammet.
Undervejs kommer du til en menu hvor du kan vælge hvad du vil installere, og her markerer du kun YouCam. Kør videre herefter.
Du vil sikkert blive bedt om at afinstallere det først, og det godkender du. Så vil YouCam blive installeret bagefter. |
_________________ Med venlig hilsen Malware Check
ASAP
Integrity without knowledge is weak and useless, and knowledge without integrity is dangerous and dreadful. - Samuel Johnson (1709 - 1784) |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
xxunleashed Bruger
|
Skrevet: Søndag, 24. januar 2010 19:19 Emne: |
|
|
| det kan jeg jo ikke når den setup er slettet helt.. det hele er slettet.. gone. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Malware Check Site Admin

|
Skrevet: Søndag, 24. januar 2010 19:47 Emne: |
|
|
Så må du have fat i maskinens Application og Support CD. Kopier hele mappen TOOLS over på D drevet. Så kan du gå ind i Home Cinema mappen og køre Setup. _________________ Med venlig hilsen Malware Check
ASAP
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
ChickSylar Bruger
Indmeldt: 27. jul 2010 Indlæg: 10 Geografisk sted: Danmark - Sjælland
|
Skrevet: Tirsdag, 27. juli 2010 23:12 Emne: Cyberlink Youcam, HVOR? |
|
|
Heij
Jeg har haft min bærbar HP, vista til en computermand, som har slettet alt, hvad der var på min pc. Jeg havde self, lavet back up med dokumenter osv... MEN det indbyggede Cyberlink Youcam er væk? Der er ikke nogen knap, hvor man kan gå ind og tage billeder eller lave videoer, og det havde jeg brugt meget, og nu kan jeg ikke gøre det mere
Når jeg går ind på messenger kan man godt lave video samtaler, det betyder, så at webcamet stadig er der, men HVORFOR kan man så ikke tage billeder med det, når man kan lave video samtaler??? Når jeg søger på pc'en kan den overhovdet ikke finde noget med webcam eller Cyberlink Youcam... Jeg har også prøvet at skrive dens nr. men der sker intet... Jeg vil meget gerne finde det, fordi jeg bruger det meget og det er jo ærgeligt det er væk
Jeg håber der er nogen, som kan hjælpe... Det sætter jeg stor pris på
Mange venlige hilsner:
Sylar  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Malware Check Site Admin

|
Skrevet: Tirsdag, 27. juli 2010 23:46 Emne: |
|
|
Hej ChickSylar, og velkommen til Malware Check,
Fik du ikke en CD med din HP? Hvis ja, så må der ligge en installationsfil til Youcam på den, så du kan installere programmet. Ellers kan den ligge i en mappe på maskinen, sammen med andre programmer til maskinen.
Alternativt kunne du prøve at finde programmet på HP`s supportside
http://welcome.hp.com/country/dk/da/support.html _________________ Med venlig hilsen Malware Check
ASAP
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
ChickSylar Bruger
|
Skrevet: Onsdag, 28. juli 2010 00:04 Emne: |
|
|
Tak, fordi du svarede så hurtigt
Nej, jeg fik ikke nogen CD med :/
Hvilken mappe skulle den ligge i, når der slet ikke kommer noget frem når man søger på navnet?
Hmm, den hjemmeside er meget forvirrende! Når man søger på navnet eller nummeret, kommer der intet frem, eller jo en masse tal? !!! XD
Håber du stadig kan hjælpe... Tak!
Sylar  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Malware Check Site Admin

|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
ChickSylar Bruger
|
Skrevet: Onsdag, 28. juli 2010 19:53 Emne: |
|
|
Heij ...
Jeg forstår simpelhen ikke hvad jeg skal bruge den hjemmeside til... Det giver ingen menning! Jeg har brugt flere timer og dage på at finde det webcam. Jeg giver snart op, men det vil jeg ikke, fordi det er verdens sjoveste, at tage billeder med det. Nu kan jeg åbentbart ikke gøre det mere.....
Ville lige ud med det!
Sylar  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Malware Check Site Admin

|
Skrevet: Onsdag, 28. juli 2010 20:36 Emne: |
|
|
Jeg har fundet et download link hos HP til YouCam 2 ftp://ftp.hp.com/pub/softpaq/sp42501-43000/sp42568.exe
Jeg skal ikke kunne sige om det vil installere sig på dansk sprog. Hvis det ikke virker, er du nok nødt til at kontakte HP pr email eller telefon, så de kan give den rigtige version. Udover selvfølgelig at købe programmet på dets hjemmeside, er der nok ikke meget andet at gøre ved det. _________________ Med venlig hilsen Malware Check
ASAP
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
ChickSylar Bruger
|
Skrevet: Onsdag, 28. juli 2010 21:41 Emne: |
|
|
HeeeY!
Jeg kunne bruge sådan et download ting, ved ikke lige om det var det du sendte, men søgte og søgte og så fandt frem til et eller andet download ting, og det virker heeelt FINT!
Jubiiiiiiiiiiiiii, nu kan jeg bruge det igen
Mange tusind tak for hjælpen Malware Check Jeg er lykkelig over at jeg fandt den her hjemmeside
Det er fantastisk at det virker nu!!!
Jeg siger endnu engang tak!
I AM A HAPPY CHICKSYLAR !!!
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Malware Check Site Admin

|
Skrevet: Onsdag, 28. juli 2010 21:45 Emne: |
|
|
Jamen det var da dejligt at det lykkedes for dig
Jeg lukker så dette spørgsmål. Du er altid velkommen hvis du skulle have andre spørgsmål. _________________ Med venlig hilsen Malware Check
ASAP
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|