Forum Indeks

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Free Internet Security - WOT Web of Trust
Hvem er Malware Check og hvorfor dette forum ?

Skriv nyt emne   Besvar indlægget     Forum Indeks -> Velkommen til Malware Check
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Malware Check
Site Admin

Indmeldt: 06. mar 2007
Geografisk sted: Planet Earth

IndlægSkrevet: Fredag, 09. marts 2007 03:20    Emne: Hvem er Malware Check og hvorfor dette forum ? Besvar, med citat

Hvem er Malware Check ?

Mit navn er Søren Larsen, og jeg er en midaldrende københavner, som igennem nogle år har erhvervet mig en del erfaring med malware. Både mht hvordan man beskytter sig imod det, og hvordan man fjerner det.

Jeg har i nogle år virket i flere danske og udenlandske fora, og hjulpet brugere med at slippe af med malware, og givet råd om hvordan de efterfølgende beskytter sig imod det. I 2005 opnåede jeg medlemskab af den internationale organisation til bekæmpelse af internettrusler, "Alliance of Security Analysis Professionals" http://asap.maddoktor2.com/

Medlemskab af ASAP opnår man kun, hvis man igennem længere tid har vist sine evner som anti-malware supporter.

Hvorfor dette forum ?

Der findes rigtigt meget dårligt, og direkte vildledende info om internetsikkerhed, og om hvordan du bør sikre din computer imod at blive inficeret med virus, spyware, og anden malware. Jeg har igennem årene indhentet en masse erfaring med emnet, som jeg syntes jeg vil dele med andre brugere. Efter min bedste overbevisning, er infoen så faktuelt korrekt som det er muligt, med respekt for at der er andre opfattelser af tingene.

Forummets supportere og undertegnede glæder os til at rådgive dig om internetsikkerhed.

På teamets vegne

Søren Larsen (Malware Check)

ASAP

Integrity without knowledge is weak and useless, and knowledge without integrity is dangerous and dreadful. - Samuel Johnson (1709 - 1784)
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget     Forum Indeks -> Velkommen til Malware Check Alle tidspunkter er GMT + 2 timer
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum